Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен шум при двигателя АР 159 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен шум при двигателя АР 159 2.0

    Здравейте колеги, наскоро купих Алфа Ромео 159 Дистинкт 2.0, 170 коня. Всичко изглежда добре с изключение на един щум, като съскане...от фирмата където взех колата ми казват, че всичко е наред, че бил ремък. Тук съм качил видео https://www.youtube.com/watch?v=WEW0...&nohtml5=False
    Шума е постоянен, не се маха като загрее колата. Ако някой има идея какво може да е, да сподели моля!

  • #2
    Карай и се не бой правилно са те насочили към ролко-ремъчната система, може би ролка някоя. При една от преднате ми коли, понеже бе прежалена , 7 години съска така, спира,пак почва и така. Но не съм пипал нито ремъка нито ролките

    Comment


    • #3
      Може и да е хидравлична помпа.Аз бих заложил че е тя.
      CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
      Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

      Comment


      • #4
        Хммм при фейслифта последния където има вече 2.0жтдм мотор, не са ли сменили вече течността, че доколкото съм чувал май и самите рейки са друга марка. Това последното по спомен де, понеже зная, че са се съдили даже май с производителя за нанесене щети върху името на марката с тея издънки и тн...
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #5
          Здравей и аз мислех да пускам пост за подобен шум. На снимката която съм качил това съскане се чува от там

          и като махна капака на двигателя там е опушено и цапа много
          ако ще те успокои ще ти кажа че моята е модел 2006
          Last edited by markover; d.m.y г., 22:52.

          Comment


          • #6
            Това като гледам е от подгревната свещ на 1ви цилиндър.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              Оказа се че 136 е прав, шума идва от хидравличната помпа, като стисна маркуча, който излиза от помпата към казанчето и спира. Проверих течността и е зелена. Колата е от 2010 Ноември месец. Според вас кое е причината...казанчето или помпата...има ли начинда проверя?

              Comment


              • #8
                Във форума е дискутирано това, че виене, съскане, клокочене и тем одобни звуци идващи от хидравликата се дължат на пропаднал или дефектирал клапан-цедка в казанчето. Проблемът се решавал със смяната на казанчето.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Извинявам се , че ще ползвам темата, но дочух нещо относно 2.0 моторя.
                  Няколко човека вече споделят , че същият тоя мотор нее много сполучлив, и се говори за издънка долу в вала лагерите му. Случвал се сравнително често да превърти лагер и то основен а не биелен.
                  Да упомена само ,че инфото е за Опел и най-вече Инсигния, но мисле мотора си е същият. Зная ,че няма много алфи с този мотор и инфото н е ограничено, но все пак исках да споделя инфото и да се допитам дали някой ема подобно...
                  П.с. доста съм навит на една 159 седан с тоя мотор, понеже е по нов и уж е баланса между 1.9и 2,4 но...
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    Извинявам се , че ще ползвам темата, но дочух нещо относно 2.0 моторя.
                    Няколко човека вече споделят , че същият тоя мотор нее много сполучлив, и се говори за издънка долу в вала лагерите му. Случвал се сравнително често да превърти лагер и то основен а не биелен.
                    Да упомена само ,че инфото е за Опел и най-вече Инсигния, но мисле мотора си е същият. Зная ,че няма много алфи с този мотор и инфото н е ограничено, но все пак исках да споделя инфото и да се допитам дали някой ема подобно...
                    П.с. доста съм навит на една 159 седан с тоя мотор, понеже е по нов и уж е баланса между 1.9и 2,4 но...
                    Всъщност обаче това е проблем само на ОПЕЛ, защото тъпите немци са пипали там дето не разбират и да така е там лагерите за 100 000км са консумативи (до колкото се сещам по спомен са направили някаква лека промяна на картера и от там проблем), при алфа/фиат този проблем не се среща така че скачай яко.
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      Всъщност обаче това е проблем само на ОПЕЛ, защото тъпите немци са пипали там дето не разбират и да така е там лагерите за 100 000км са консумативи (до колкото се сещам по спомен са направили някаква лека промяна на картера и от там проблем), при алфа/фиат този проблем не се среща така че скачай яко.
                      Това не е много вярно. Проблема идва от блока, който е един и същ.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Това не е много вярно. Проблема идва от блока, който е един и същ.
                        И по-конкретно нещо..?
                        Кое в блока е проблем, данеби да са малки отворите за оттичане на маслото и да остава сух картера???? че досат субарота страдат от това в високи обороти?!
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, според вас този шум от ролката ли е? И дали трябва посетя според вас сервиз или по принцип не е опасен?
                          https://youtu.be/z-CRK0y4D4E
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD SW 02, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm SW 07 Q-Tronic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            И по-конкретно нещо..?
                            Кое в блока е проблем, данеби да са малки отворите за оттичане на маслото и да остава сух картера???? че досат субарота страдат от това в високи обороти?!
                            Аха. Ако на този двигател не му сменяш маслото на време, то каналите стават много тясно пространство за стичане ма маслото и често остава на сухо, в следствие на което страдат основните лагери.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Аха. Ако на този двигател не му сменяш маслото на време, то каналите стават много тясно пространство за стичане ма маслото и често остава на сухо, в следствие на което страдат основните лагери.
                              Чакай сега. По вътрешността на самия двигател не съм много вещ. Но вътре по коляновия вал не циркулира ли масло под налягане, което маже лагерите. Те не се мажат от маслото в картера

                              Comment

                              Working...
                              X